Regulamin
Regulamin porządkowy dla rodziców dzieci uczęszczających do Zespołu Żłobków Samorządowych nr 2
-
Rodzicom zabrania się wchodzenia na salę zabaw.
- Rodzice zobowiązani są o przestrzegania czynności i porządku w pomieszczeniach dla nich dostępnych oraz do zachowania ciszy i spokoju.
- Rodzice zobowiązani są do zakładania dziecku obuwia zmiennego przed wejściem na salę zabaw.
- Rodzice zobowiązani są do dostarczania dla dzieci odpowiedniej ilości pieluch jednorazowych, chusteczek nawilżonych, kremów i innych środków higieny.
- Dziecko wydawane jest tylko rodzicom/opiekunom prawnym lub innej osobie pod warunkiem, że zostanie napisane pełnomocnictwo dla danej osoby.
- Dziecko przed przyjęciem do Zespołu musi być przebadane przez lekarza pediatrę.
- Do zespołu przychodzą dzieci zdrowe.
- Podawanie dzieciom leków w Zespole jest niedozwolone.
- Dzieci z temperaturą powyżej 37 C nie będą przyjmowane do Zespołu.
- W razie nie obecności dziecka w Zespole opłata za pobyt podlega zwrotowi, przy czym za pierwszy dzień nieobecności rozumie się dzień, w którym do godziny 8.00 personel Zespołu zostanie skutecznie poinformowany.
- Po zgłoszeniu telefonicznym przez opiekunkę o złym samopoczuciu lub temperaturze u dziecka prosimy rodziców o niezwłoczne zgłoszenie się po odbiór dziecka. Zastrzega się, że jeśli temperatura dziecka wzrośnie do 39 C personel Zespołu zobowiązany jest wezwać pogotowie ratunkowe.
- Zespól jest czynny od godziny 5.30 do godziny 17.00.
- Wszelkie uwagi i zażalenia proszę zgłaszać do Dyrektora Zespołu.
- Odpłatności za pobyt dziecka w Zespole należy dokonywać do 15 każdego miesiąca.
- Opłatę za dziecko nowe przyjęte uiszcza się w dniu przyjęcia do Zespołu.